السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كثرت الطلبات علي برامج الشات المجاني  اليوم  ان شاء الله هاقدم لحضرتكم البرنامج الذي يعشقه الملايين nimbuzz 195 في اصداره الجديد لشبكة اتصالات


قبل ما اعرض الاعدادات برجاء من الناس المحترمين عند نقل الموضوع ذكر المصدر لان والله تعبت علي هذا الموضوع


طريقة الاستخدام:

اعمل نقطه وصول جديده عنوان مركز البروكسي

80.239.242.252

والبورت

80


مواضيع تهمك





اعدادات البرنامج:

هذه الصوره توضح الاعدادات



التحميل


ملاحظـــــــــــــــــــــــه:
عند ظهور كلمه(connection failed)
اضغط (ok)


اذا اعجبكم الموضوع لاتبخلوا بتعليقاتكم


التعليقات : 52

غير معرف

جامد اخر حاجه تشكر ياكبير

محمد فرو

شكرا ياكبير منتظرين ابداعك

غير معرف

الف الف مليون شكر
رائع

غاوي

تتسلم ايدك يابرنس النت المجاني شغال تمااااااااام تسلم ايدك ودماغك

ahmed tarek

ينفع للجيل الاول ؟

eeee

شكرا علي تعليقاتكم ياشباب وعلي مروركم العطر بخصوص الجيل الاول هو ينفع هاجهزله ملف تهيئه

عمرو الجويلي

يا ابو زياد انا عندي طلبين الاول انا عايز برنامج قفل الملفات برقم سري
والتاني انا عندي موبيل سامسونج تاتش وعايزله ملف تهيئه علشان يخش عليه النت المجاني ارجو الرد

غير معرف

يا ريت ملف بروف جيل أول

غير معرف

الف شكر بس ياريت ملف التهيئه.

غير معرف

انا عندى موبيل نوكيا c2-03 مش بيعمل نقطة وصول من رساله تهيئه ابعتها من تليفون تانى لتليفونى لو سمحت ارجو الرد شكرااااااااا

غير معرف

باشا
شغل جميل
قوي بس ما بشتغل عندي خالص

غير معرف

انا جيل اول ومش شغال

غير معرف

شغال تمام ياشباب

غير معرف

تسلم ايدك يا كبير علي المجهود الرائع بس يا كبير انا جيل تاني حملت البرنامج ومش بيرضي يفتح ياريت لو ف حاجه اعملها تعرفني ويكون لك جزيل الشكر..

غير معرف

ياريت ملف بروف جيل أول

غير معرف

عايز ملف تهيئه للجافا
ويا ريت اوبرا اتصالات تكون تحميل وانا مقدر مجهودك العظيم في ارضاء محبينك تعرف لو اترشحت للرئاسه كنت هتنجح

غير معرف

يا ريت اوبرا تصفح مجانى بدون توقف بعد ٣٥٠ كيلو بايت بجد والله كله ٣٥٠ كيلو بايت ادينى رابط التحميل والشرح ف التعليق بالله عليك موبيلى نوعه ٥٢٣٠ نوكيا

غير معرف

يا ابوزياد انا جيل اول ومش عارف احمل اي حاجه من عندك انا سجلت وبرده مش بيحمل ياريت لو سمحت توضيح منك او من الساده الموجدين ازاي التحميل..وربنا يوفقك

غير معرف

انا اوبرا بيفصل كل 350 كيلو بايت والبرنامج ده مش شغال يا ريت انا موبيلى 5230 نوكيا عايز حل

khaled habeb

باشا
وعبقري
الأول بشكرك علي مجهودك وتعبك معانا
تاني حاجه ليه
عندك رجاء
عايز حسابك فيس بوك
او نيمبظ

وبالمناسبه النمبظ فصل من زمان
بص انا مش متأكد أنو فصل
بس انا جربت ومشيت بالخطوات
وبرضو مشغال

سلام يا كنج
+
يا ريت بظ تاني
ارجوك

غير معرف

مايشتغل في اليمن

غير معرف

يابرنس عايزين برنامج تحميل من اتصالات وقوى مجانى بسرعه ابو زياد ومعلش انا اسف لازعاجك ياكبير بس عايز برنامج قوى وسريع

غير معرف

ياريس النيم بز مش شغال عندى على الموبايل n95 مش عارف ليه مع انى عامل له كل حاجه صح بس برضو مش شغال يامان مش عارف ليه ياريت تشوف لى الموضوع ده بسرعه ياريس انتظر ردك

غير معرف

ياريت ملف بروف لجيل الأول ياريت في أسرع وقت وجزاك الله شكر
y2ryt m2l5 bro5 lgel (1)5y 2sra3 wakt wa gz2k alah shkr2n

غير معرف

انا جيل خامس وعملت كل المطلوب بس مش راضى يشتغل عندى

سلطان الغرام

مفيش برنامج موووووجود

سلطان الغرام

مفيش حاجه

سلطان الغرام

مفيش رايط تحميل ياباشا

Umzug Wien

مشكووووووووووور .. تسلم ايديك

منتدى الربح من الانترنت

مدونة رائعة .. وموضوع مميز ،،

اخبار اليوم

موضوع رائع وممتاز جداا

غير معرف

يا ابو زياد انا موبيلي 5130 ونزلت عليه البرنامج ودخل بس بيقولي الاميل والباسورد مش عارف ايميل ايه هو لازم نعمل اشتراك

غير معرف

ياكبير نقطة الوصول مش شغاله غالص

resha

تسلم ايدك يابو زياد انا محتاج اوبر تصفح اتصالات انا فوني ‏X3

غير معرف

شكراااااااااااااااااااااااااااا قوي قوي قوي يابو زياد ربنا يبارك فييك وفي زياد ويخليهولك

غير معرف

مش شغال يابرنس

غير معرف

ممكن لينكات تانية ؟؟

حسين الميسترو

والبروسكي سرفر نتكب فيه إيه

حسين الميسترو

والبروسكي سرفر نكتب فيه إيه بالظبط

حسين الميسترو

أنا موبايلي 5130 ومش عارف أعدل في نقطة الوصول ممكن ملف بروف

غير معرف

شكر بس ملف البروف وابرا موبنيل شغالة بجد ولا

غير معرف

ياريس انا موبايلى n95 ومش شغال عليه ياريت تشوف لى حل ابو زياد سريع

bollika

لازم يكون مفيش رصيد ولا بيسحب من الرصيد ؟

ahmed sobhy

لو سمحت يا ابو زياد جهاري نوكياx2 01 يا ترى هو الجيل الكام وانا مش عارف انزل حاجه خالص ومش عارف اعمل نقطه وصول جديده ىالايت ترد علي اعمل ايه

غير معرف

شكرا ربنا يوفقك

غير معرف

ابو زياد البرنامج اشتغل على السامسونج يومين ووقف وكمان الاوبرا فى نفس اليوم --ياترى وقف عند كله ولا فى مشكله عندى-- وازاى اكتب نقطه الوصول اللى فيها server4.operamini.com

غير معرف

هل بيشتغل صوت يا ابو زياد انا عايز يشتغل صوت علي نوكيا e71

hassn

بارك الله فيك

غير معرف

ناقص البروكسي و نوعه

غير معرف

اخ ابو زياد شكرا جزيلا لك .. هل هذه الطريقة تنفع علي جوالي من نوع نوكيا n8 وهل بينفع استخدم الانترنت المجاني داخل فلسطين ام فقط في شبكة اتصالات ارجو الاجابة وبارك الله فيك ...

غير معرف

كيفية الوصول للبروكسى ف عدة نوعها 6120c

ahmedabdelshakor

ازاى اضبط نقطة الوصول على
nokia c2 03
موبايلات الجيل الاول كلها ضبط التهيئة تلات حاجات فوق وتحت خيارين بظبطهم وفى النص الافتراضى لكل التطبيقات الموبايل دة مفيش فية افتراضى انما رسائل الوسائط ولما باجى احمل نسخة جديدة مجانى مبعرفش اظبط نقطة الوصول ومش بيلقط نت معايا يا ترى فية حل؟ مشكور لاهتمامك

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.