تم شرح عمل نقطه وصول بالصوره للجوال للاخوه اللي طلبوا الشرح


طبعا في جوالات مبدعمش عمل نقطه وصول الجوالات دي بيتعمله ملف بروف ده مش موضوعنا نخش في الموضوع
انا باشرح علي نقطه وصول اللي تشغل برامج الهاندلر
اتبع الخطوات اللي في الصور


ضبط الاتصال



اكتب اي اسم طبعا انا كاتب اسمي كل واحد حر
بعد كده اعدادات متقدمه







وده شكلهم من بره


بعد مابتعمل كده بتضغط رجوع بتلاقيها بقت مع نقاط الوصول


وبكده نقطه الوصول تكون جاهزه للعمل علي برامج الهاندلر كلها ماعدا الاوبرا ميني




ودمتم في ود مع تحيات ابوزياد


التعليقات : 23

غير معرف

شكرا علي الشرح في تقدم ديما

غير معرف

شرح تمام مشكور جدا بس ليه طلب بالنسبه للجوالات اللي مبتعملش نقظه وصول

غير معرف

مشكور .............................................مشكور
مشكور... ......مشكور.....................مشكور.........مشكو ر
مشكور.............مشكور............ ..مشكور............... مشكور
مشكور........................مشكور ............................مشكور
مشكور... .................................................. .....مشكور
مشكور. .................حمووووووده............... ...مشكور
مشكور..................................... ......... مشكور
مشكور.......................................م شكور
مشكور................ ................مشكور
مشكور............. ..........مشكور
مشكور.......... .......مشكور
مشكور.....مشكور
مشكو رمشكور
مشكور

maga

شكرا بارك الله فيك

غير معرف

شكرا ياأبوزياد جزاك الله كل خير

غير معرف

شكرا ابوزياد بارك الله فيك

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
المشاغب أبوزياد

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الاخ العزيز الفاضل اقرأ الموضوع صح وبعد كده ابقي رد انا لم احكي قط عن الهكرز لاني مبحبوش ومعرفوش
انت بتتكلم في نقطه خارج الموضوع خالص


تقبل تحياتي

غير معرف

طاب انا معايا 3110 اعدل ازاى نقطة الوصول

المشاغب أبوزياد

بالنسبه 3110 انا بانزل ملف بروف مع كل برنامج ياريت تنزله وهايظبطلك نقطه الوصول

غير معرف

موبيل تى فى

الجديد من برامج التليفون وغيرها وعيش يا كبير

برافو عليك ابو زيااااااااااااااااااااد

غير معرف

عملتها بس مش بيشتغل غير لنا اكون انا داخلة نت بفلوس بس ما ياخدش من الميجات

غير معرف

مشكور جدا يا استاذى بس ليه مش بيعمل داونلود

غير معرف

نفسى فى برنامج لتليفون c2-03

غير معرف

بااااااااااااشا انا الموبايل بتاعى نوعه c101 هو ينفع عليه الشغل دا

غير معرف

ألف شكر يا أبو زياد على تعبك معانا . عاوز ملف بروف لعدة ‏X2‏

nour

عاوز افهم يعني ايه
وبكده نقطه الوصول تكون جاهزه للعمل علي برامج الهاندلر كلها ماعدا الاوبرا ميني

تابع المذيد من مدونه المشاغب ابوزياد علي الرابط

يعني الاوبرا ميني مش محتاجه اعمل نقطة وصول

غير معرف

لو تسمحو لي البرنامج بتاع موبنيل مش عاوز يشتغل علي الجافا بخطين اكا اتصالات شغال بس مش عاوز يخوش غلي المواقع شكرا ارجو الرد حالا اما بخسوس الجيل التالت برنامج موبنيل مش عاوز لتسطب عملت كل حاجة صح عملت تعديل موبنيل انترنت وكتبت السرفر صح والبورت واخترت موبنيل انترنت برده مش عاوز يشثغل مشكوور

أم وليد

شكرا يابابا أن جوالي نوكياclassic6220وأبغا أفتح شبكة النت وما عرفت كيفية الوصوال أنا شريحتي موبايلي وشبكة البيت ماهي موبايلي اللة يجزيك الجنة ويوفقك

غير معرف

ممكن باتش زياده مساحة 6120C بيذودها 5mb

غير معرف

انا موبايلى مفهوش البروكسى ده بس فيه تعديل نقطه الوصول بس اعمل ايه...؟؟؟

غير معرف

هو ده لاتصالات ولا موبينيل

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.