السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


للاخ الاهلاوي
لثاني مره
اصدار اوبرا ميني 5.1 باحدث تعديل ليعمل علي شبكه اتصالات مجانا بعد قفل كل الثغرات
وطبعا كنت نزلت شرح تشغيل اوبرا هاندلر
شرح برنامج اوبرا هاندلر من هنا
وكمان نزلت اصدار4.2معدل علي اتصالات 
حمله من هنا





اول شئ اعمل نقطه وصول جديده وده شرح عمل نقطه وصول بالصوره
من الضبط ضبط الاتصال










بكده نقطه الوصول تمام
حمل البرنامج من هنا







هايطلب منك الاتصال بالشبكه


اختار نقطه الوصول اللي عملتها




هايفتح الصفحه دي










وده اثبات ان البرنامج مجاني







وبالنسبه للجيل الثاني حمل الملف ده
بعد متحمله هاتلاقي عباره عن نقطه وصول ثبتها علي جوالك وادخل بعد كده علي ضبط التهيئه واختارها وخليها افتراضي وشغل البرنامج وعيش

طبا الطريقه دي شغاله100/100وانا مجربها شخصيا
عيش النت زي ماتحب

                             مع تحيات أبوزياد


التعليقات : 7

اهلاوى

معايا واحد وشغال بس انت لو بتشتغل صح هات اوبرا سيمبيان للجيل التانى وانا اضربلك تعظيم سلام

غير معرف

السلام عليكم
انا شايفه ان حضرتك منزل برامج اوبرا كتير بس انا عندي مشكله وياريت تقدر تحلهالي
انا موبايلي جيل ثاني نزلت اوبرا 5.1 بس مش بيفتح عندي معرفش ليه مع اني داخله نت وكل البرامج بتفتح عادي وجربت انزل كذا برنامج من اللي حضرتك منزلهم بس بيقولي الملف تالف وبلاقي حجمه 1 ك بايت وانا بجد نفسي انزل البرنامج ده جدا واشغله

المشاغب أبوزياد

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
كيفك ياخت اول شئ شرفتيني في مدونتي
البرنامج ده ضمن البرامج اللي وقفت وانا رفعت 4برامج مؤخرا اثنين4.2واثنين 5.1
دول شغالين تمام باخر تحديث
وده رابط الموضوع
http://abo-zyad.blogspot.com/2011/01/blog-post_09.html

جربيهم وردي علي
انشاء الله هايشتغلوا عندك علي الجيل الثاني

غير معرف

ميرسي اوي علي ردك واهتمامك
بس البرامج دي امتداد gar
وانا بشتغل عندي sis

المشاغب أبوزياد

ممكن اعرف نوع جوالك ايه علشان اقدر اساعدك

غير معرف

6670
انا نزلتهم واوبرا 4.2 اتسطب بس بيقولي فايلد تو كونكت والاصدار اتاني مش راض يفتح
بس انا مستغربه ان اوبار 5.1 منزلاه من موقع اوبرا نفسه مش شغال عندي بس لسه شغال عند ناس كتير

المشاغب أبوزياد

يااخت 6670 بيشغل ملفات الجار يعني المفروض كل البرامج تشتغل عندك وبالنسبه حضرتك بتقولي ان 4.2اتسطب عندك يبقي شغال شوفي الشرح واعملي نقطه وصول زي اللي في الشرح ولو جواللك مبيدعم نقطه وصول نزلي ملف المرفق مع الشرح

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.