السلام عليكم ورحمه اله وبركاته
جديد جدااااااااااااااااااااااااااااااا                     تم تعديل الموضوع
                                                           بتاريخ19/2/11

حصريا طريقه جديده جدا لتشغيل اوبراميني هاندلر علي اتصالات
بمناسبه العام الجديد كل سنه وانتم طيبين
 طبعا كلنا عرفنا في الاونه الاخيره ان شركه اتصالات فاقت من الغيبوبه

وطبعا فيقانها ده هايبقي علي رأسنا كلنا يعني ننسي النت المجاني وطبعا ده بقي صعب علي الجميع عاشان كده انشاء الله
 هاشرح طريقه جديده للدخول الي نت اتصالات مجاني زي ماتعودنا
بس طبعا صحصحوا معايه
هاتنزل اصدار اوبرا هاندلر اللي انت عايزه من


operamini handler4.2


operamini handler5.1

نزل اي اصدار واعمل نقطه وصول جديده بالاعدادات دي









اسم نقطه الوصول زي ماتحب
اعدادات متقدمه واكتب



 بالإعدادات الاتيه




عنوان مركز البروكسي 
82.145.208.20
او ده اي واحد منهم
82.145.208.21
رقم منفذ البروكسي 
80 







والاجهزه الي مابتدعمش التعديل ف نقاط الوصول تنزل الملف دا وتستقبله بلوتوث من اي جهاز تاني هايظهر ع هيئة رسالة ضبط الخدمه زي الي بتيجي من الشبكه وبعد كدا اضبطها كأفتراضي وعيش 



حمل الملف من هنا
الشرح بالصوره لاعداد البرنامج











 ادخل بقي وعيييييييييييييش
بعض اصدارات الهاندلر







واللي عايز يريح نفسه ينزل اوبرا الجاهز من هنا





ودمتم في رعاية الله وحفظة 
 
لو اعجبكم الموضوع لاتنسوا التعليقات


التعليقات : 11

اهلاوى

يا عم بورت80 اتقفل وغير بطل تنقل من مواقع بلوشى وميدو وشوفلنا حاجات من مجهودك انت

المشاغب أبوزياد

يا اخي اولا اشكرك علي اسلوبك المهذب ثانيا انا مبنقلش موضيع من عند حد ثالثا جرب الشرح اللي انا عامله ولو مشتغلش عندك ابقي انا معرفش حاجه ياريت تبقي تجرب وبعدين ترد

اهلاوى

اولا انا اسف يا لو زعلتك بس انا بلاقى الحاجات فى مواقع بلوشي من قبلك او ميدو بس انا بشجعك عشان تنزلنا حاجات اكتر واكتر وغير كده البرنامج اشتغل بنتقطة وصول اتصالات واب وع العموم انا اسف مرة تانية

احمد

علي فكره البرنامج مبيعملش دونلود

غير معرف

مشكور بارك الله فيك الشرح تمام والبرنامج تمام والدونلووووووووووووود تمام

GooD^BoY

يا اخى الطريقه مش شغاله عندى بيجيب رساله بعد تحميل طووووويل

مكتوب فيها
Failed to connect to the interrnet

غير معرف

مش عايز يدخل معايا

غير معرف

الف شكر بجد ربنا يكرمك ..بس عندي مشكله تلفوني ان 97 ورساله ضبط الخدمه بعتهاله بالبلوتوث من هاتف اخر ومافتحتش .والاوبرا لازم يدخل علي الواب علشان يفتح .....ارجو المساعده

غير معرف

ارجوك ساعدني .. تلفوني نوكياان 97 بعتله رساله الاعدادات بالبلوتوث ,كما بالشرح ولكن ما فتحهاش ..واوبرا لاازم يفتح من واب علشان يشتغل ..ارجو المساعده وشاكر فضلا وجهدا
..اخوك محمد

غير معرف

لوسمحت انانزلت البرنامج ومش عارف اظبطه على 5130 ياريت الشرح بالتفاصيل ل 5130 وشكرا

غير معرف

شكرا جدا على مجهودك ولكن عندي طلب ارجوك ازاى اظبط جوجل مابس هاندلر

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.