السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تم اليوم تعديل النسخه اوبراميني هاندلر 7.1 لتعمل مجانا علي شبكة (موبينيل-Mobinil )
حصريا  احدث اصدارات اوبرامينيOperaMini7.1جافا مجانا موبينيل



طريقة الاستخدام:

بالنسبه لموبينيل

تعديل نقطه وصول موبينيل انترنت بسرفر

80.15725

والبورت

80

او

server4.operamini.com



port

80

البرنامج يدعم تحميل MP3


التحميل:


Powered by My Blogger Lab





ملاحظه:
      
        البرنامج مجرب جيل ثالث وخامس منتظر تجريباتكم علي الجيل الاول والثاني

ودمتم جميعا في ود منتظر تعليقاتكم ومنتظر متبرع يصنع ملفات بروف

__________

opera,mini.jar.vodafone,mobinil,7.1,mp3,اوبراميني,مجاني,احدث,اصدار,بلاك بيري,فودافون,موبينيل,جافا,جار


التعليقات : 38

غير معرف

مش عارف احمل البرنامج ارجو التحميل مباشر شكرا ارجو المزيد من الجهد

غير معرف

البرنامج شغال تمام يابوزياد مشكور جدا انتا محترم بجد بس ياريت تنزلنا برنامج نيمبز جيل ثالث علي اي شبكه بس ياريت بسرعه وشكرا مره تانيه تقبل تحياتي

غير معرف

فين ملف البروف يا ابو زيـــاد للجيل الاول

غير معرف

مش عارف احمل

غير معرف

مش عايز يتحمل
ياريت يا أبو زياد تنزلنا برنامج أوبرا فودافون جيل تاني مستعجل يا برنس
ويارب دايما في نجاح وتقدم يارب

غير معرف

احمل ازاي

Unknown

مش عارف احمل البرنامج يا ابو زيا ياريت التحميل يكون مباشر

غير معرف

مش عارف أحمل ياريس

وياريت تعملنا نسخه أوبرا ميني فودافون جيل تاني وبليز نسخه نيمبز بعد أزنك أكبير
وأنا بعرف أعمل هكر لشركة فودافون وبعرف بيانات أرقام وكدا
لو دا هينفع وهيفيدك ف حاجه أنا تحت أمرك
دا حسابي ع الفيس
hossam9079@yahoo.Com
ودايما ف نجاح وتقدم

Unknown

لوسمحمت يا ابوزياد ممكن نسخه مضغوطه عشان نعرف نحملها وشكرا علي مجهودك العظيم

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
Unknown

لوسمحت يا ابوزياد ممكن البرنامج بصيغه مضغوطه عشان نعرف نحمله وشكرا علي مجهودك العظيم

غير معرف

انا حملت البرنامج واتثبت تمام بس مبيشتغلش

Unknown

مش شغال

Unknown

مش شغال

غير معرف

احمل ازاي وياابو زياد

Unknown

البرنامج مش شغال انا موبايلي 6120 وياريت تنزل اصدار غير ده او تعمل اوبرا علي فودافون وشكرا

Unknown

البرنامج مش شغال انا موبايلي 6120 وياريت تنزل اصدار غير ده او تعمل اوبرا علي فودافون وشكرا

Unknown

البرنامج مش شغال

Unknown

ياريت تقولنا ندخل السيرفر دا 80.15725 فين

غير معرف

يا ابوزياد حاول تنزل سرفر لفودافون احنا فى انتظارك

غير معرف

مش شغال هو السيرفير غير البروكسى

غير معرف

يا ربت تكتب الثغره ف تعليق عشان البرنامج مش بيتحمل

Unknown

لو سمحت ياأبو زياد ندخل السيرفر فى مكان البروكسي ولا فين انا حاولت كتير ومش شغال وياريت ترفع اصدار غير دا علشان الاصدار دا بيهنج 6120 وشكرا علي مجهودك

Unknown

ياريت تعمل اوبرا علي فودافون وشكرا علي جهودك

غير معرف

ياجماعه والله انا حملت البرنامج عادي واشتغل بمنتهي السهوله البورت80والسرفيرserver4.operamini.com‏

غير معرف

ياجماعه والله انا حملت البرنامج عادي واشتغل بمنتهي السهوله البورت80والسرفيرserver4.operamini.com‏

غير معرف

السرفير دا متدخلوش دخل دا مكانهserver4.operanini.comطبعا مع البورت 80هيشتغل تمام

غير معرف

noorelhuda593@yahoo.com

غير معرف

احه احمل ازاي يا ابو زياد

غير معرف

يا جماعه الي حمل البرنامج يبقي يحط الينك مباشر علي انا مش عارف البرنامج

غير معرف

اللى يعمل حاجه يكملها للاخر متقول هيتحمل ازاى

غير معرف

مش شغااااااااااااااااااال

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
Unknown

لو سمحت يابرنس الاجيال احنا عاوزين اوبرا فودافون >> ودايما في تقدم انشاء الله << بس ياريت تكون نسخه خفيفه بدل 7.1 وبارك الله فيك ^_^

غير معرف

ملف البروف

Unknown

تسم يا ابو زياد شغال تمام
بس تصفح بس مفيش تحميل

انا عملت الحركة بتاعت SS فى اليوتيب وظهر التحميل وحددت مكان على جهاز بس بيقولى بعدها تحميل فشل
ولما اجى اشغل الفيديو مباشر مش بيشتغل

انا موبيلى جيل خامس عاوز كداااا تصفح وتحميل

غير معرف

ملف البروف يابوب لوسمحت انا موبايلي جيل تاني

momene Lodiga

شكرا
http://tous-pro.blogspot.com/

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.