السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

(مقال ضيف)
اوبراميني تعمل دونلود مجانا لاتصالات هذا البرنامج اهداء مني لاخي وحبيبي المشاغب ابوزياد
النسخه جافا يعني تعمل علي جميع الجوالات



طريقه الاستخدام :

تعديل نقطه وصول اتصالات انترنت
بروكسي:

118.98.233.20

البورت

80

الجوالات اللي مبتدعمش نقاط الوصول تنزل ملف التهيئه من هنا وترسلها لجوالك بلوتوث
البرنامج شغال ومجرب 100/100

الدليل :


التحميل :



ملف التوثيق للجيل الثاني من هنا 

ملحوظه :
البرنامج بيفصل كل 330 ك/ بطبعا عارفين هاتعملوا ايه واللي ميعرفش يدخل علي مدير الاتصال ويفصل الاتصال

اذا اعجبكم الموضوع لاتنسونا بالتعليقات


التعليقات : 76

غير معرف

تسلم ايدك ياابوزياد شغال تمام

غير معرف

تسلم إيديك ياحبيب والديك

غير معرف

تسلم ياصحبي

غير معرف

البرنامج شغال ميه ميه بس مش بيعمل دوونلود ايه الحل ارجوك رد عليا و شكر خاص علي البرنامج

غير معرف

البرنامج تصفيح باس يا ابوزياد

غير معرف

جاوبني ارجوك ازاي اخليه يعمل دونلود

غير معرف

البرنامج تصفح بس هو بيعمل دونلود ازي وشكرا علي المجهود الرائع

غير معرف

البرنامج بيحمل ازاي انا جيل أول اللي حمل معاه يقول

Unknown

ارجو الحل انا موبيلى جافا مش بينفع اطلع من برنامج علشان افصل الاتصال ارجو الحل

Unknown

ارجو الحل انا تليفونى جافا مش هنفع اطلع من برنامج علشان افصل الاتصل ارجو الرد

غير معرف

1000 شكر يا كبييييييييير بس عايزين حاجة مبتفصلش

غير معرف

تصفح مفتوح..بس بدون دونلووود..نرجو من سيادتكم الإفادة السريعة

غير معرف

البرنامج تصفح بس!!!

غير معرف

عبدالله المناع
ابورياد وإحنا ابناء اليمن

غير معرف

يا ابوزياد فين الموضوعات بتاعتك

غير معرف

يا ابوزياد فين الموضوعات بتاعتك

غير معرف

علي فكره مبيعملش داونلود علي السيبمان

غير معرف

ياابوزياد عايزين حاجه تحميل مفتوح من حصرياتك ورد علينا بسرعه ذي الاول متنسناش

غير معرف

البرنامج تصفيح باس مش بيحمل

غير معرف

هذا النقطة للعلم تعمل للسات للتوضيخ يا اخى ابو زياد حبيب قلبى

غير معرف

عاوزين حاجه موبينيل يا أبوزياد

غير معرف

برنس ياابو زياد والله عندك برنامج يفك باسورد واير لس ارجوووووو الرد

غير معرف

يا ابو زياد البرنامج شغال زى الفل عندك برنامج يفك باسورد واير لس ارجو الرد شكرا جزيلا

يوسف

شكرا يا أبو زياد على البرنامج البطارية عملت أيه معاك

غير معرف

السلام عليكم ﺍﻟﺒﺮﻧﺎﻣﺞ ﺑﻴﻔﺼﻞ ﺑﻌﺪ 341ﻙ
ﺑﺎﻳﺖ
ﺩﺍ ﻓﻲ ﺣﺎﻟﺔ ﺍﻥ ﺃﻧﺖ ﻣﺶ
ﻣﻌﺎﻙ ﻧﺖ ﺷﺮﻋﻲ
ﻟﻮ ﻣﻌﺎﻙ ﻧﺖ ﺷﺮﻋﻲ ﺗﺤﻤﻴﻞ
ﻣﻔﺘﻮﺡ ﻓﻲ ﺑﻌﺾ ﺍﻷﺣﻴﺎﻥ
ﻭﺍﺣﺪ ﻣﻦ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺩﻟﻮﻗﺖ ﻫﺎ
ﻳﺴﺄﻝ ﺍﺯﺍﻱ ﻳﺎ ﻋﻢ ﺍﻟﺤﺎﺝ
ﻫﺎ ﺍﻗﻮﻟﻪ
ﻳﻌﻨﻲ ﻟﻮ ﺃﻧﺖ ﻓﺎﺗﺢ ﻧﺖ ﺷﺮﻋﻲ
ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺍﻟﺒﺮﻧﺎﻣﺞ ﺑﻴﻌﺪﻱ ﺍﻝ
340ﻛﻴﻠﻮ
ﻭ ﻟﻮ ﻋﺪﻱ ﻳﺒﻘﻲ ﺧﻼﺹ ﻛﺪﻩ
ﺃﻧﺖ ﺗﺤﻤﻞ ﺑﺮﺍﺣﺘﻚ ﻭ ﻋﻠﻲ
ﺍﻵﺧﺮ
وشكرا مع تحيات سويلم

غير معرف

يعني كده كده هياخد الجنيه اليومي...يبقى كده الناس استفادت ايه...نرجو الافادة و شكرا

غير معرف

يابوزياد عمل كسر حمايه بموضوع السابق
دا :
abozyad.info/2011/12/norton-symbian-hack-by-coderus-symbian3.html?m=1

عملتها مرتين وبتركيز منفعتش
جوالي Nokia n85‎ swftwir31.002
وجزيت من الله كل خير عالمجهودات.
أحمد الأحمدي

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف

علي فكرة البرنامج ده من إيجي تريك وبتاع ميدو ونفس القصة شغال تصفح بس ومش شغال داونلود وبطئ جدا جدا افتكرت إنك عدلته بس يا خسارة نفسنا في برنامج داونلود اتصالات

غير معرف

يا أبو زياد بطل تضحك ع الناس بالمواضيع الهابطة والقديمة دي زمن النت المجاني انتهي خلاص وكفاية كل واحد بقة عاملي فيها مخترق يحط موضوع قديم ومقفول من زمان عشان يجذب الناس ليه كل شركات المحمول وخاصة اتصالات قامت بحملة وقفلت جميع ثغراتها مفيش داعي لوجع القلب ده اللي مش جايب همه!!!

غير معرف

ياابو زياد عندك برنامج بيفك باسورد واير لس

غير معرف

ياأبوزيادالبرنامج إتوقف النهاردة الصبح أرجوك أن تجد لناحل من حصرياتك

غير معرف

يا ابو زياد دا مبيحملش حاجه خالص ودلوقتي مبيخشش اصلا هو دي اشتغاله ولا ايه

غير معرف

تسلم يابرنس

غير معرف

يا عم دا مساحته كيلو واحد ولما رسلته بالبلوتوث جاي لي علي هيئه رساله ضبط تهئه وما اشتغلش(بالنسبه ل للي ما بيدعمش ر تعديل نفاط الوصول

غير معرف

تسلم يا غالى

غير معرف

احنه عوزين اي اوبرا يا ابوزياد بيحمل

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف

والله فعلا الكلام ده فاضي يا جماعه وابو زياد بيضحك ع الناس كلها
وخاصة في كسر الحمايه كللللللله كدب
لو فعلا كلامه صح يسجل فيديو
وينشر الكلام ده بالفيديو

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف

تسلم ايدك ياابوزياد شغال تمام

غير معرف

لو‏ ‏سمحت‏ ‏يا‏ ‏مشاغب‏ ‏سرني‏ ‏جمال‏ ‏مدونتك وانا عندي موقع xtgem‏ بس يعتبر‏ كويس وشامل فإنته ضايف مواقع صديقه عشان لو ضايف ممكن بعد اذنك تضيف موقعي وانا مش هكتبه احتراما لقدرتك علي انشاء الموقع الجميل ده وانا هدخل اشوف ردك يلاا السلام عليكم

غير معرف

البرنامج مش بيشتغل عندي ممكن رقم تليفون حد من اللي شغال معاه تحميل

غير معرف

ممكن رقم تليفون حد من اللي شغال معاه

غير معرف

الف شكر البرنامج شغال ميه ميه تصفح و دونلود بس بيحمل ملفات اكبر من 15 ميجه اقل من كده ما بيحملش ازاي اخليه يحمل اقل من كده

eeee

اخي الفاضل بخصوص موقعك اترك رابط الموقع في تعليق وانشاء الله باراجعه واقولك

غير معرف

والله والله والله انت بجد انسان محترم بارك الله فيك يااخي والله كنت بابحث علي مثل هذا البرنامج

غير معرف

انا اللي البرنامج بيحمل معيا انت عاوز إيميلي انا و الا الموقع اللي انا بحمل منه

eeee

هذا اميلي للتواصل r.abozyad@yahoo.com

غير معرف

يا طري لسا شغال حاليا ولا توقف عن العمل ؟؟؟؟؟؟

غير معرف

البرنامج مش شغال خالص

hassn

هو انا نوع موبيل 6500 كلاسيك ومشعارف اعمل نقطة الوصول الصح انا شبكتى (اتصالاة) ممكن الافاده

غير معرف

ابو زياد تليفون c2 ازاي بعمله نقطه الوصول يريت ترد عليا ربنا يخليلك زياد وشكرا لمجهوداتك الجميله الرائعه

غير معرف

ده نفس اللي حصل معايا اعمل ايه

غير معرف

سلام عليكم
انا نزلت البرنامج
ونزلت ملف التهيئه واستقبلته بالبلتوث من موبيل اخر
بس مش عايز يشتغل عندى خاالص
موبيلى
Nokia X2-00
يا ريت بعد اذن حضرتك ترد عليه

hassn

شكرا يابو ذياد على البرنامج بس انا عندى طلب هو انا ممكن اشغل النت مجانى بدون اى برامج يعنى يفتح اكنوه برصيد

غير معرف

ممكن ياجماعه اللي البرنامج اشتغل معاه دونلود يشرحلي ازاي

غير معرف

البرنامج مش مجاني
ولا إهههههههههههه

غير معرف

البرنامج شغال بس مبيحملش

غير معرف

تسلم ايدك يا ابو زياد

غير معرف

انا موبايلي نوكيا 6110 navigator والبرنامج دائما يقول لي فشل الاتصال بالانترنيت ايه العمل ارجو الرد سريعا وشكر

غير معرف

هو انا نوع موبيل 5130 اكس بريس والبلتوز بتاعى بايظ ومشعارف اعمل نقطة الوصول الصح انا شبكتى (اتصالات) ممكن الافاده

غير معرف

تسلم يا ابوزياد

غير معرف

جزاكم الله حيرا

حماده

تمام بس مفيش نسخه احدث

مصطفي ابو الحسن

ياابو زياد البرنامج اتصالات مقال صيف البرنامج مش عما يعمل دون لود

غير معرف

ﺍﻟﺒﺮﻧﺎﻣﺞ ﺗﺼﻔﻴﺢ ﺑﺎﺱ ﻣﺶ ﺑﻴﺤﻤﻞ

غير معرف

دى الخلاصه يا ابو زياد دى اوبرا بتحمل من النت بالرصيد للاسف لكن كتر خيرك وحاول من جديد يا عبقرى

غير معرف

البرنامج اتصالات مش شغال لية بعد ما كان شغال ارجو الرد

غير معرف

فاقد الامل والي الابد

غير معرف

برمي سلام عليكم استاذ الشات

غير معرف

انا عاوز اوبرا لاى شبكة اتصالات او موبينيل او فودافون للموبايل nokia 6600 ارجوك يا ابو زياد ممكن تبعتلى الطريقة والبرنامج على اميلى ارجوك mans351@yahoo.com وشكرا ارجوك بسرعة

غير معرف

انا تليفوني 5130 نوكيا نقطه الوصول بتاعه فين؟
واصلا مفيس تعديل لنقطه الوصول ممكن بعد اذنك تساعدني

Unknown

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا _______ شكرا ليك يا ابو زياد ع المجهود الرائع ده
وجزاك الله كل خير

بس ممكن استفسار بس
انا موبايلي نوكيا اشا 305 بخطين وجربت كل الطرق والبرامج اللي انت بترفعها هنا
بس والله مافيه ولا برنامج ولا اي طريقه اشتغلت ...
ممكن تساعدني ارجوك
ومشكور ثانيه ع المجهود الرائع ده

Unknown

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الله ينور عليك يا ابو زياد
ربنا يزيدك يارب
بجد مشككككككووووووووور علي كل هذا العطاء والمجهود الاكثر من رائع

___________
بس انا كان عندي حاجه كده نفسي تساعدني فيها

انا موبايلي نوكيا اشا 305 بخطين وانا جربت كل الخطوات والطرق بتاعتك والله
ومافيش ولا طريقه نفعت ولا اشتغلت .........
ممكن بعد اذنك تساعدني وتدلني ع الطريقه الصح الخاصه بموبايلي؟

واخيرا مشكور علي المجهود الرائع

Unknown

السلام عليكم ورحمه الله

مشكور يا ابو زياد ع المجهود الاكثر من رائع ده

بس انا موبايلي نوكيا اشا 305 وجربت كل الطرق بتاعتك ومش اشتغلت خالص والله

ممكن ياريت تساعدني؟

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.