السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

تم بحمد الله تعديل احدث اصدارت اوبرا ميني ليعمل علي شبكه اتصالات مجانا بعد قفل جميع الثغرات
الاصدار:
operamini 5.1

البرنامج

 يعمل علي جميع اجهزة الجيل الثاني والثالث والخامس

شرح الاستخدام
 تعمل نقطة وصول بالإعدادات الاتيه
عنوان مركز البروكسي 
64.255.180.191 
رقم منفذ البروكسي 
80 
واستخدمها للبرنامج عشان يشتغل مجانآ
ادي الصور














والاجهزه الي مابتدعمش التعديل ف نقاط الوصول تنزل الملف دا وتستقبله بلوتوث من اي جهاز تاني هايظهر ع هيئة رسالة ضبط الخدمه زي الي بتيجي من الشبكه وبعد كدا اضبطها كأفتراضي وعيش 
حملححمل الملف من هنا




بعدل ماتنزل البرنامج سطبه عادي واختار نقطه الوصول اللي عملتها
ودي الصور
ح
ح
















وده اثبات ان البرنامج مجاني







ودمتم في رعاية الله وحفظة 
تعليقاتكم مرحبا بها 



التعليقات : 10

رايق

والله العظيم فنان البرنامج شعال تمام والدونلود تمام جدا بارك الله فيك وجعله في ميزان حسناتك

اخوك رايق

غير معرف

ينفع تقولى ادخل ازاى من samsung c3510

غير معرف

تحميل الملفات 50 ميجا مبتكملش معايه ايه الحل انا معايه nokia 6120

غير معرف

شكرا يا ابو زياد
بس فى مشكلة فىرسالة السماح للتطيبق باستخدام الشبكة مابيديش اخيار نعم بيدى السماح هذة المرة كل ما تشغل البرنامج مع انا معيا نوكيا سى5-03

عندى طلبات كتير

انا معايا c3053 samsung هيشتغل ولا ايه

غير معرف

انا معايا c3053 مفيش نت مش عارف ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف

يا أبو زيااد.. انا معايا htc >android> ومش راضي يدخل معايا ياريت تشرح لنا الطريقه على android

غير معرف

أنا معايا 3110 c و مش راضى يوصل النت بيقولى unable to connect to internet

hassn

انا عاملت كل حاجه وى البرنامج بيجى يحمل خلاص وى هيفتح يثولى error

مصطفى للبرمجه

الاسم/ عاطف
نوع الموبايل/nokia asha 200 بخطين
نوع الخط/اتصالات
الجيل /الثانى
المشكلة
انا معايا الجهاز وبرنامج اوبرا مش شغال بعت نقطة الوصول من جهاز اخر ومشتغلش ارجو الحل فى اسرع وقت ممكن والله انا محتاجه جداااااااااااااااااااا
ارجوا المساعدة لو فى اى حاجة عاوز تقولها على الايميل

m_201142@yahoo.com

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.