السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نلتقي اليوم ان شاء الله بموضوع في غايه الاهميه هو عن شركتنا الحبيبه موبينيل اليوم تم تجهيز نسخه اوبرا هاندلر بخمس سرفرات لتعمل مجانا علي موبينيل.
وهذه النسخه هاندلر ومعدله جاهزه يعني هاتفتح الاوبرا وتختار السرفر اللي يريحك والجميل انها تعمل علي جميع الاجيال



طريقه الاستخدام:
----------------------



حمل النسخه مضغوطه من هنا

حمل النسخه جافا من هنا

البرنامج مرفوع علي روابط مباشره

تعديل نقطه وصول موبينيل انترنت باحد هذه السرفرات هذا بالنسبه للجوالات التي تقبل التعديل في نقاط الوصول

بروكسي:

server4.operamini.com

بورت

80

-----------------------

بروكسي

82.145.210.81

بورت

80
--------------------------
بخصوص الجيل الاول حمل ملف التهيئه من هنا وارسله بلوتوث الي جوالك



__________



opera,mini.jar.vodafone,mobinil,7.1,mp3,اوبراميني,مجاني,احدث,اصدار,بلاك بيري,فودافون,موبينيل,جافا,جار


التعليقات : 49

جمال فتحي

مبدأيا البرنامج لا يعمل جيل أول لان في السرفرات تراك %
تقبل مروري جمال فتحي

جمال فتحي

البرنامج لا يعمل جيل أول لان فيه تراك %

جمال فتحي

شكرا لكن لا يعمل جيل أول
جمال فتحي(نغم الوتر)

غير معرف

شكر ا يابرنس الجيل بس ياريت برنامج فس بوك ياباشا او نيمباز

غير معرف

شكراااااااا ابو زياد

غير معرف

مش شغاااااااااااااال على جيل 3 ( نوكيا 6120 كلاسيك ) يا ابو زياااااااد

Unknown

وربنا انت برنس البرانيس يا ابوزياد بس عايزك تعمل درس تشرح فيه طريقه تشفير السيرفر المجاني علي فودافون واتصالات وموبينيك وجزاك الله كل خير وبارك لك في كل حرف احنا اتعلمناه منك منتظر رد حضرتك وشكرا

غير معرف

ابو زياد البرنامج لما تيجي تكتب في البحث مش بيجبلي اللغه عربي ليه

Unknown

شكرا يا ابو زياد بس كل برامجك بتقطع التحميل مش عارف ليه ارحو حل هذه المشكلة

غير معرف

يا ابو زياد مش شغال بيقول نعذر الاتصال بالانترنت يرجي التحقق من اعداداتك وانا عامل كل حاجة صح

غير معرف

ارجوك يابو زياد انا عايز برنامج نيمبز ضروري جدا جدا ياريت تنزل واحد في اقرب وقت وشكرا

غير معرف

مشكور يابو زياد البرنامج شغال تمام التمام بس عايز برنامج نمبز ضرووووري تقبل تحياتي

غير معرف

لا يعمل جيل أول

Unknown

مشكور يا ابو زياد

بس البرنامج بطئ جدا في مصر

غير معرف

مش شغال ابدا علي اكس تو

غير معرف

شغال تماااام جدا علي موبيلي c5-00 5mp

غير معرف

مشكور وياريت برنامج نمبز

غير معرف

شكراااا علي البرنامج يا ابو زياد + بس عاوز برنامج اكسبلور عربي ضروري

غير معرف

شكرا يا احلي هكر في الدنيا البرنامج تمام بس لو ممكن برنامج نيمبز جيل ثالث وشكرا

غير معرف

Thank you

غير معرف

انا برد علي الشخص اللي بيقول عملت كل حاجه صح بس بيقول خطا في الاتصال__الحل انك تستعمل خط موبينيل بس يكون ا٠٠لخط قديم علشان يدعم الاتصال

Unknown

مشكور يا ابو زياد
بس في حاجه في البرنامج انك لو خرجت منه مش بيشتغل تاني غير لو ثبته من جديد

Unknown

مشكور يا ابو زياد
بس في حاجه في البرنامج انك لو خرجت منه مش بيشتغل تاني غير لو ثبته من جديد

غير معرف

مفيش حاجة فودافون

غير معرف

البرنامج شغال بس الدون لود مش شغال

غير معرف

يا ابو زياد ان موبايل‎ 200‎ ashaعايز برنامج يشتغال جربه كل البرامج مشغال يارت تجرب البرنامج على جيل الاول وبعد كده نجربوه نحن

Unknown

مشكور ياابو زياد بس انا عاوز سيرفر يشغ اليوتب

Unknown

يا جماعه اللي بيقول ان البرنالج مش بيشتغل تانى غير لما يمسحوا ويثبتوا
انا بقولوا ممكن تاخد الاعدادات بتاعته
وتحطها فى اي اصدار تانى من المدونه وهوا هيشتغل
انا عملت كدا واشتغل

Unknown

يا جماعه اللي بيقول ان البرنالج مش بيشتغل تانى غير لما يمسحوا ويثبتوا
انا بقولوا ممكن تاخد الاعدادات بتاعته
وتحطها فى اي اصدار تانى من المدونه وهوا هيشتغل
انا عملت كدا واشتغل

Unknown

يا جماعه اللي بيقول ان البرنالج مش بيشتغل تانى غير لما يمسحوا ويثبتوا
انا بقولوا ممكن تاخد الاعدادات بتاعته
وتحطها فى اي اصدار تانى من المدونه وهوا هيشتغل
انا عملت كدا واشتغل

Unknown

ياجماعه السيرفير بيحمل بس الاصدار دا مبيحملش معايا انا جبت برنامج وبيحمل
بنفس الاعدادات اللي جابها ابو زياد
بعد اذن ابو زياد
اللي عايز البرنامج اللي بيحمل
يعملي اضافه ع الفيس وانا ابعتلته الرابط
ودا رابط صفحتي ع الفيس

http://m.facebook.com/mansour.selmy?refid=8

Unknown

أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

Unknown

ياجماعه السيرفير بيحمل بس الاصدار دا مبيحملش معايا انا جبت برنامج وبيحمل
بنفس الاعدادات اللي جابها ابو زياد
بعد اذن ابو زياد
اللي عايز البرنامج اللي بيحمل
يعملي اضافه ع الفيس وانا ابعتلته الرابط
ودا رابط صفحتي ع الفيس

http://m.facebook.com/mansour.selmy?refid=8

غير معرف

طب انا الخط بتعي جديد اعمل ايه

غير معرف

مش شغال جيل اول خطي قديم جدا علي فكره بس هنا مبيجيش مربع علي حزم بيانات فبيقول فشل التثبيت

غير معرف

هوا مافيش حاجة اتصالات

غير معرف

بعد إذن ابو زياد صديقي TheBest_eslam or eslam Tbe يقدم برنامج أوبرا ميني مجاني لكل اصحاب شركة موبينيل لست اول من قدم ذلك البرنامج لكن انظر كيف سينشر هذا البرنامج في فتره وجيزه انا مش هكلم عن مزايا هذا البرنامج هسيبكم تقولو رأيكم احسن وانا عارف اني طولت عليكم الأن نأتي إلي التحميل حمل من الرابط ألتالي ‏http://www.up-00.com/dldLNF62322.zip.html‏ ملحوظه يجب ان تعدل نقطة وصول موبينيل انترنت علي النحو التالي
عنوان البروكسي server4.operamini.com
رقم منفذ البروكسي 80
مع تحيات TheBest_eslam

Unknown

للاسف شغال تصفح بس مفيش تحميل لية ؟؟

غير معرف

خط موبينيل خاص هو مش عرض ولا اي حاجه ده خط مندوبين مبيعات كان نازل عندنا ف الشركة واجب الشراء و انا مليش اي استعمال بيه هوا ببساطه خط بيديك كل شهر 6 جيجا انترنت تصفح و داونلود مجانا مدى الحيااااااااة من دون اي تكاليف ولا ايه حاجه بس تشغل الخط و خلاص

الي حابب يشتري الخط هوا بسعر 850 جنية
و التواصل للجادين عن طريق الايميل لظروف خارجه

hemasas19@yahoo.com
في القاهرة مدينة 6 اكتوبر

غير معرف

كل الحاجات دي مش بتشتغل ع الجيل الاول .. عشان امتداد البروكسي .. انا مش عارف في حل
ولا مفييييش !!!

غير معرف

انا حملت البرنامج للجافا ولما اجي احمل ملف البروف بيقول عنوان ويب خاطئ اعمل انا اي

Unknown

عزيزي ابو زياد يا غالي :-
سعدت ان اكتب اليك وسعدت بقراءة مواضيعك الشيقة
حاولت ان انفذ فكرتك الخاصة باوبرا ولكنها لا تنفع معي حيث ان جهازي سامسونج اس 2 ودخلت علي البروكسي والبورت ولكن دون فائدة فارجوا منك ان تحن علينا بالصحبيح لاستفادة الجميع منها
شكراااااااااااااااااااااا جزيلالالالالالالالالالالالالالالالا

غير معرف

انا حسين محمد لو سمحت ممكن برنامج يوتيوب لنوكيا ان ٧٣ لتشغيل الفيديو علي الجوال وامانه عليك اول متقرأ هذه الرساله ترد علي (البريد الالكتروني hussien1ss@yahoo.com (‎وشكرا مقدما) ارجوك محتاج البرنامج ممكن علي اتصالات او موبينيل ورقم موبينيل( 01200019084)

غير معرف

كيف تحويل اوبيرا من تصفح فقط إلي تصفح وتحميل ارجوك يا ابوزياد

Unknown

ﻛﻴﻒ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺍﻭﺑﻴﺮﺍ ﻣﻦ ﺗﺼﻔﺢ
ﻓﻘﻂ ﺇﻟﻲ ﺗﺼﻔﺢ ﻭﺗﺤﻤﻴﻞ
ﺍﺭﺟﻮﻙ ﻳﺎ ﺍﺑﻮﺯﻳﺎﺩ

Unknown

ﻴﻒ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺍﻭﺑﻴﺮﺍ ﻣﻦ ﺗﺼﻔﺢ
ﻓﻘﻂ ﺇﻟﻲ ﺗﺼﻔﺢ ﻭﺗﺤﻤﻴﻞ
ﺍﺭﺟﻮﻙ ﻳﺎ ﺍﺑﻮﺯﻳﺎﺩ

غير معرف

لو سلحب البروكس والتاني دا اعدل اه بالضبط عشان يشتغل تليفونيn73

غير معرف

ماسبب عدم عمل الموبيل كونكشن بسبب وجود%

غير معرف

تليفونى x7 وعملت كل الخطوات بس مش بيشتغل ممكن لو سمحت الطريقه

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.