السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


نلتقي اليوم بموضوع منتظره الجميع موضوعنا هو 

البرنامج الاكثر من رائع 

للتصفح والدونلووود اوبراميني 7.1 هاندلر البرنامج معدل جاهز بالسرفر

حصريا اوبراميني 7.1 هاندلر مجانا لشركة فودافون



البرنامج يعمل علي جميع اجيال النوكيا



طريقة الاستخدام:


حمل برنامج اوبراميني(Opera Mini) من هنا

حمل برنامج مضغوط اوبراميني(Opera Mini) من هنا

استخدم نقطة وصول VF Live بدون تعديل واللي مش عنده نقطه الوصول دي

 اتفضل اعداداتها كالاتي:
________


اسم الاتصال


VF Live


حامل البيانات


حزم بيانات


اسم نقطه الوصول


wap.vodafone.com.eg


اسم المستخدم


wap


طلب كلمة السر


لا


كلمه السر


live


التحقيق


عادي


الصفحه الرئيسيه




ثم اضغط خيارات ثم اعدادات متقدم


عنوان مركز البروكسي


163.121.178.2


رقم منفذ البروكسي


8080

وبخصوص الجيل الاول حمل ملف التهيئه من هنا وارسله بالبلوتوث لجوالك واجعله افتراضي


ودمتم جميعا بي ود منتظر تعليقاتكم
___________________
اوبراميني,مجاني,نامبز,فودافون,شات,بلوتوث,جوالك,بروكسي
هاندلر,تصفح,دونلود,Nimbuzz,operamini,vodafone


التعليقات : 84

غير معرف

جامد جدا بس مفيش نسخه zip

samurai

مشكوووووووووور وبارك الله بيك

موضووووع رااائع

عاشت الايادي

والى الامام

علي محمد

شكرياأبوذياد بس أرجوك اناعاوزنسخة اندوري ضروري أمستنيك ردعلي أرجوك ومعلش لو فيهاتعب حات النسخة جاهرة بالسرفر شكر استحلفك بالله تجهزه شكرآ أنامستنيك

غير معرف

موبايلي جافة و مش شغال عندي حتي بعد ما استلمت البروف ارجو الرد يا ابو زياد

MaNdOoO

انا عاوز نسخه بتشتغل علي موبايل samsung gts3653 لو سمحتم ؟؟

غير معرف

e link mesh sh3"al yabo zyad yaret t3dlo bsi3"et zib

Unknown

Zip pleas

Unknown

تم ارفاق نسخه مضغوطه لعيونكم في الموضوع

Unknown

@علي محمد

نزل نسخه انرويد وانا ارسلك السرفر او ارسلي اميلك علي الفيس وانا اتابع معاك

غير معرف

الصفحة الي البرنامج بيفتحة دي اغير فيه حاجة ولا لا

غير معرف

شكرا

غير معرف

أبو زياد بالله عليك اخي مطلوب برنامج بصيغه sis ‎علشان الجافا لايعمل عندي موبايل7610 بالله عليك لاتهملني أنتظر ردك ولك مني خالص التقدير

علي محمد

شكرعلي الرد إيميلي هوfaxali24@yahoo.comاسم الايميل علي عبداللاه مستنيك تكلمني اشن اعرف من فين انزل النسخةاندروي شكرآ

غير معرف

ابو زياد ياغلي _انا اول مره اسمع عن صيغه zip‏ ‏_ول برنامج للاسف مش شغال عندي_ارجو الرد

غير معرف

انا موبايلي ‏asha ‎202 ازاي اشغل البرنامج عليه

غير معرف

انا موبايلي سامسونج كوربي وعاوز حل في الاعدادات لانها غير اعدادات فودافون ارجو الرد ابو زياد

غير معرف

مش شغال جيل اول جافا وعملت كل حاجه صح مليون في الميا وخليت البروف افتراضي وشغلت البرنامج قلي فشل الاتصال بلانترنت انا عتديx2‎_‎02

غير معرف

عايزين البرنامج اندرويد عشان مفيش نسخه هندلر شغال عليها السيرفر

غير معرف

بجد ملكشى حل حبيبى انت يابو زياد تقبل تحياتى هاشم

غير معرف

ابو زياد دا الايميل الياهو بتاعي ممكن تضفني عندك عشان عاوز اتكلم مع حضرتك في حاجات بخصوص الاوبرا وارجو من حضرتك الموافقه دا الايميل ‏ ahmedhima922‎@yahoo.com‏ من فضلك انا محتاج اتكلم معاك ضروري وشكرا

علي محمد

أبوزياد أناعلي أمت حتكلمني علي الفيس بوك قولي أشن اناعاوزو ضروري شكرآ ردعلي بسرعة

علي محمد

بس ياأبوذياد أشن أناأرتاح وانت ترتاح نزل علي المداونة البرنامج اندوريد واناحنزلو شكر بس أرجوك تجيبو جاهرانامستنيك ردعلي

غير معرف

ياجامد

غير معرف

شغال صاروخ وبيحمل الملفات الكبيره كمان بسرعه 250 ك/ب في الثانيه
تسلم يابو رياد ياكبير

غير معرف

ابوزياد اولا مش شغال ثانيا انا اقدر اعمل 10 من اللي بتعمله انت ومعرب كمان والعموم انا عارفت السرفر بتاعك ولو عايز تتاكد من كلام اعمل تحدي بني وبينك ودورة التعديل بتاعتك ده ملهاش عازة وانت عارف كدا واي حد محتاج من الاخوة الاعضاء اي برنامج +ملف البروف يكلمني علي اميلي ronaldo.20204‎@yahoo.Com وياريت متحذفش الرد ومشكور علي تقدمك

غير معرف

يا جمعه الي كل الموبيلت الجافا البروف ما بتشتغلش الي بعد يومين بس امسح كل نقط الوصل القديم وشكر

غير معرف

يا برنس الصيغه بتع zipدي صيغه ضغط يعني الملف المدغوط الو عواز البرنمج بتع فك الضغط في الموقع ده بتع ابو ذيا بس في الصفحات القديم اتلقي ولو مالقتوش ابحس في جوجل بس يكون نوع الموبيل s603v5اني الموبيل الجافا معرفس بيشتغل ولا لع ارجو ان اكون افتكوم وشكر

غير معرف

بنسب الي الاخ بتع الموبيل اشا ٢٢٠ده برنمج عدي اتنزلو وبعدقده اتستلام البروف من موبيل تاني كامثل موبيل جيل تالت او موبيل صيني بعد قده تبعته الي نفسك وبعد كده دخوش في الضبط وضطبته النقط الي استلمته وتخليه هي في الافترادي وبعد كده بي يومين تفتح الابره هتشتغل انا شالله بس بعد يومين الي علشان البروف ماتشتغلش اله بعد يومين وشكرا ارجو ان اكون افتكوم

غير معرف

ياابو ذيا ان سبقه والتلق ان موبيل النوكه الي نظم التشغيل بتعو وندوز ومردتش علي انا معيه موبيل نوكيه6120ياريت تجبلي ابره مني خفيفه علشن الابره دي ما برتيش تشتغل معيه وبتفصل عند‎35ماجا يعني مش بتحمل الخمسين مجا ياعن يريت اجبنج بس يكون حلو وشكر بي التوفيق اناشالله

ahmedabdelshakor

وقفت يا ابو زياد معدتش شغالة يا ترى ليها حل؟ ولا خلاص على كدة

غير معرف

شغال معايا زى الصااروووووخ وبيحمل الملفات الكبيره بسرعه صاروخيه .. تسلم يا ابوزياد .. بس ف مشكله لما بحمل من اليوتيوب بالطريقه الى اتنشرت الداونلود بيجى ف النص ويقف وكمان لسرعه مش ثابته دى ليها حل ولا ايه

غير معرف

يا ابوزياد لو مش هتعرف تعمل اوبرا اتصالت الان علمن يا )معلم(

غير معرف

انا عملت اللي انت قولت علية و مسحت كل نقط الوصول جربت بعد يومين زي ما انت قولت وبرضو مشتغلش انا موبايلي asha 305

غير معرف

البرنامج مش راضى يفتح بفلوس ومن غير انا موبايلى 6120

Unknown

جزاك الله خيرا اخي الغالي ابو زياد

انا معي موبايل بلاك بيري هل يوجد له برامج نت مجاني


ارجو الرد وجزاكم الله خيرا

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف

ممكن نسخة اندرويد يا ابو زياد

يوسف

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يا أبو زياد على فكرة أنت ما رنتش عليا زي ما أنت قولت على العموم أنا منتظرك يا معلم تتصل بيا شكرا يا غالي وايه أخبار شغلك يا رب تكون بخير سلام في حفظ الله

غير معرف

بيقول
‏unable to connect the internet please check your sitting

غير معرف

البرنامج مش شغال عندى انا تليفونى سامسونج ‏s5233w

غير معرف

بس يا برنس اضبط التهيه علي اعدتات الويب برضو علي التهيه بتع الموبيل

غير معرف

يابرنس الموبيل 6120الروم بتاعو صغير جدان يعني اخرو يفتح ابراه 6او ابره 7بس مش معدله وي بنسبه الي البرنمج ده امسح كل نقط الوصل القديم وي اتاكد انا التريخ مضبوت او غير الخط وجرب من دون يكون معاك رصيد وشكر ارجو ان اكون افتكوم

غير معرف

لا يا صحبي انا الاجهز البلك بري الصيغه بتعته مفيش حد بيعدل عليه شوف موبيل نوكيه احسن او مومكن ابو ذياد يعرف يعدل نسخه اليك وشكر ارجو انا اكون افتكوم

غير معرف

انت اكيد من اعضا محترفين مصر صح بس سوال صغير انت لم تعرف تعدل عشره من ده دخلت الموقع الي يا برنس خليك في الموقع بتاعك وشكر ارجو ان اكون افتكوم

غير معرف

atisalat face to face

غير معرف

انا موبايلي‏asha 305 ازاي اشغل البرنامج عليه


غير معرف

abozyad can't work opera etisalat هههههههه

غير معرف

هو يقدر وهيثبت ليكم دا

غير معرف

يا جماعه انا عملت ملف بروف بنفسى لبرنامج فودافون اللى فات و البرنامج شغال تحميل و تصفح ابو زياد لو تسمحلى ارفعوا ع الفورشيرد و اكتب اللينك...مستنى ردك سيد

Unknown

اوك اخي ارفع ملف البروف

غير معرف

ابو زياد لو سمحت
انا موبايلي 5310 والبرنامج مش شغال عليه
علامة النت اللي هيا ال E بتيجي مره واحده وبعدين تختفي تاني والبرنامج مش بيتسطب
ممكن الحل ؟

Unknown

البرنامج ممتاز جدا وشغال ميه ميه...مشكور جدا يا ابوزياد...
اكيد طنعا معظم الناس قابلها انه البرنامج تقيل شوية علي نظام سمبيان وكمان مشكلة انه محدش عارف يشغل البرنامج علي موبايلات الجافا ولذلك قريبا جدا موضوع جديد يشمل تشغيل النسخة الاخف من اوبرا 6 هاندلر مع ملف البروف لموبايلات الجافا وطريقة تشغيله بالتفصيل لكي يعمل علي جميع موبايلات النوكيا الجيل الاول والثاني والثالث والخامس بدون استثناء وبتجربه مني شخصيا وايضا تشغيل برنامج الدردشة mig33 و نمبز وبرامج اخري انتظرونا...

غير معرف

ملف البروف لينكه اهه يا ابو زياد

انا:سيد ابوالليل

غير معرف

الرابط ده يا ابو زياد بتاع ملف البروف بتاع النسخه 6.5 فودافون اللى فاتت مش دى انت فاهم طبعا

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف

4shared.com/file/fX-brWlt/VF_internet.html

غير معرف

4shared.com/file/fX-brWlt/VF_internet.html

غير معرف

4shared.com/file/fX-brWlt/VF_internet.html

غير معرف

4shared.com/file/I5vM25uS/mobinil_internet.html

ده بقى ملف بروف اوبرا 7.1 موبينيل بتاريخ 5/1 وشكرا
لو اى حاجه مش مظبوطه حد يقولى يا جماعه

غير معرف
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف

السلام عليكم والله انا عندي مشكله ان البرنامج احيانا بيفتحلي الويب العادي ياريت لو فيه اي تعديلات اعملها يبقي جزاكم الله كل خير

غير معرف

البرامج فين يا ابو زياد

غير معرف

عاوز اوبرا موبنيل بيحمل صاررررررررررررروخ

غير معرف

شكراا علي البرنامج + عاوز برنامج اكسبلور عربي

Unknown

شكراا علي البرنامج + عاوز برنامج اكسبلور عربي

ان شاء الله اخي قريب

غير معرف

النت قفل يا جماعه ولا اية

غير معرف

البرنامج وقف فودافون هاندلر٧ ياجماعه

غير معرف

تعرض اعلانات غير لائقه فى هالمدونة - اتق الله فى شباب المسلمين

غير معرف

شكله قفل رد علينا يا ابو زياد قلنا نعمل ايه

غير معرف

نسخه اندرويد ابعت السرفر على www.FB.com/1.realman

غير معرف

البرنامج وقف ياكبير

غير معرف

شوف غيره علشان وقف

غير معرف

البرنامج وقف عايزين غيييييييييره

سلطان الغرام

تسلم

سلطان الغرام

تسلم

غير معرف

فودافون قفلت من اول الشهر يا كبير
هل ممكن تعدلنا برنامج جافا للجيل التالت

غير معرف

فودافون قفلت من اول الشهر يا كبير
هل ممكن تعدلنا برنامج جافا للجيل التالت

غير معرف

السلام عليكم

غير معرف

انا معايا نوكيا 2730 وكنت شغال ب اوبرا فودافون ببلاش واتوقفت عندي فارجوك ابو زياد لو تقدر ترد عليا ارجوك وده رقمي 01011526236 ارجوك اخي بعد اذنك شوف حل ده ميل ‏mohamed_alahlawy2222@yahoo.com
ولك مني كل الشكر

غير معرف

طيب مفيش حاجه واحنا في روسيا

احمد سعيد

مفيش برنامج في روسيا

احمد سعيد

مفيش حاجه انا قي روسيا

غير معرف

النت المجاني كلة واقف

غير معرف

البرنامج شغال بس مشاهدةيوتيوب بش شغل الحل بسرعة

إرسال تعليق


أخي الكريم، رجاء قبل وضع أي كود في تعليقك، حوله بهذه الأداة ثم ضع الكود المولد لتجنب اختفاء بعض الوسوم.
الروابط الدعائية ستحذف لكونها تشوش على المتتبعين و تضر بمصداقية التعليقات.